משחקי שפיר - Otzarot FAQ


   מטבעות ויהלומים

שאלה: כשקלף הגורל הוא מטבע זהב או יהלום, האם הוא נספר הן כחלק מהסדרה והן בערכו המספרי?
תשובה: כן.
 
שאלה: מה קורה אם יש לי מטבע זהב או יהלום בקלף הגורל והצלחתי להשיג בקוביות 8 מטבעות (או יהלומים)?
תשובה: וואו! זהו מצב נדיר ביותר ולכן הממציא קבע שבמקרה זה השחקן זוכה בניצחון מיידי.
 
שאלה: קלף הגורל שלי הוא מטבע זהב או יהלום ושבע קוביות מעניקות לי ניקוד. האם אני מקבל בונוס על תיבה מלאה?
תשובה: לא.
 
קרב ימי

שאלה: עמדתי במשימה של קרב המחייב 3 או  4 חרבות. האם אני מקבל גם את הבונוס וגם ניקוד על הסדרה?
תשובה: וודאי! ואם השגת בתור הזה תיבה מלאה, גם עליה תקבל את הבונוס.
 
שאלה: קלף הגורל שלי הוא קרב ימי ובאותה ההטלה השגתי את מספר החרבות הדרוש אבל גם קיבלתי 3 גולגולות, האם עמדתי במשימה?
תשובה: לא. נפסלת ויורדות לך נקודות הקנס.
 
שאלה: אם השלמתי משימה בקרב ימי הדורש 2 חרבות (וזכיתי בבונוס) ושאר הקוביות שלי מעניקות נקודות, האם אני גם זוכה בבונוס על תיבה מלאה?
תשובה: וודאי!
 
אי המתים

שאלה: כשקלף הגורל שלי הוא שביתת נשק והגעתי לאי המתים, האם עדיין אאבד 1,000 נקודות על כל קוביית חרבות שתהיה לי בסיום התור?
תשובה: כן!
 
שאלה: אם קלף הגורל שלי הוא קברניט והגעתי לאי המתים. האם היריבים שלי מפסידים מספר נקודות כפול על כל גולגולת? (200 נק')
תשובה: כן!
 
שאלה: אם הגעתי לקו הגמר, כלומר עברתי 8,000 נקודות, והשחקן הבא הגיע לאי המתים והוריד את הנקודות שלי מתחת ל- 8,000, האם אני חוזר למשחק וממשיך לשחק?
תשובה: כן!

 

משחקי שפיר

play4, play, media control, audio
שאלות נפוצות